Hoe kan ik aan een nieuwe key komen voor Fable 3 zodat ik het spel kan spelen?

Ik probeer in te loggen maar als ik ben ingelogd dan heb ik een key nodig. Die had ik ingevuld maar hij zegt dat die al gebruikt is. Het spel is 2e hands. Ik hoop dat iemand weet hoe ik aan een nieuwe kan komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zoek hier naar fable 3 en klik er een aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nieuwe kopen..pc games nooit tweedehands kopen dat je dat gezeik niet..als je dan toch niks aan die key hebt kan je de game net zo goed downloaden en de key van serials.ws halen..zonde van je geld..pc games werken nou eenmaal met serial keys en die zijn niet bedoeld om door te verkopen maar alleen voor de eerste koper..