Kan een Wifi repeater ervoor zorgen dat mijn PS3 zich niet meer aanmeld op het PS3 netwerk?

Ik heb vandaag een Wifi repeater gekocht van het merk sitecom. Netjes alles ingesteld en hij werkt gewoon. ( met de telefoon kan ik gewoon op internet ) nu zit ik op de PS3 en nu meld die zich niet meer aan op het PS3 netwerk sinds ik op de Wifi van de repeater zit. Ligt dit aan de repeater? Zijn hier oplossingen voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer de repeater eens uit te zetten en dan eens aan te melden,wel weet ik dat dit meestal niet de oorzaak is,maar het meestal bij PSP ligt aangezien ze vaak bezig zijn met de servers