Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

sims 3 werkt niet na openen?

Ik heb sinds kort een 2e hand laptop met windows vista. Op mijn oude laptop had ik ook windows vista en daar deed de sims het prima op. Nu heb ik de sims op mijn huidige laptop geinstaleerd. Wat erg raar was is dat de cd 'open' was. Ik kon dus in de inhoud kijken wat normaal niet kan. Toen ik heb probeerde te openen gaat hij naar het startscherm. Als ik op starten klik gaat hij 1 seconde aan. Daarna 'minimized' hij zichzelf weer, als ik hem weer wil opnenen gebeurd hetzelfde. Meerdere keren opnieuw geinstaleerd maar steeds het zelfde probleem! Omdat ik dacht dat het aan de cd lag heb ik via een origin account van een vriend heb geinstaleerd. toen kreeg ik ook het zelfde probleem met het uit zich zelf sluiten. Wat kan ik hier aan doen?
-SORRY VOOR DE SPELFOUTEN, DISLECT.-

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
940
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
IEMAND?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk een fout in de disc , is het wel een originele ?
Ik zou een nieuwe kopen of even wachten , de sims 4 komt in september :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja het is het origineel. Maar ook als ik die van mijn vriend probeerde deed hij het ook niet. ligt het dan aan mijn laptop?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding