Hoe sluit je een laptop aan op een x-box?

Ik wil mijn laptop (acer aspire one) aansluiten op de televisie om zo de films op mijn harddisk op groot scherm te bekijken.
Er is een x-box aangesloten op de televisie.

Ik heb geprobeerd om de laptop met een usb kabel te verbinden met de x-box, om deze zo op de televisie te bekijken, maar de laptop en de x-box reageren niet op elkaar..
De televisie zelf heeft geen usb aansluiting.

Waar kan dit aan liggen en hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke aansluitingen zitten er op je TV en op Je Acer Aspire one. Als je het niet weet geef dan merk/typenummer van TV en Acer. Bewerk je vraag zet het niet hieronder.

Antwoorden (4)

Je moet de laptop rechtstreeks op de tv aansluiten met een VGA/DVI/HDMI kabel, dan hoort het wel te werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En welke van deze moet ik hebben? En hoe zien ze eruit, ik neem aan dat 1 kant een usb moet hebben voor de computer?
Danku!
Als jouw TV over een HDMI aansluiting beschikt dan kun je deze adapter gebruiken, verkrijgbaar bij DealExtreme.

Toegevoegd na 3 minuten:
Er zullen ook soortgelijke adapters van VGA naar video bestaan.
Geluid moet je in ieder geval nog apart aansluiten, dat komt natuurlijk niet uit de VGA-poort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je een adapter gebruiken? Grote kans dat er ook gewoon een VGA ingang op zijn TV zit als er ook een HDMI op zit. Of is dat tegenwoordig ook al weer aan het veranderen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, zit wel wat in, maar er zijn natuurlijk allerlei combinaties van in- en uitgangen op TVs.
Als de Xbox360 (neem ik aan?) en je laptop op hetzelfde netwerk zitten kan je Films, Muziek en Afbeeldingen naar je Xbox streamen. Hiervoor moet je op z'n minst Windows Media Player 11 hebben. De Xbox moet aanstaan tijdens het uitvoeren van deze stappen. Je doet het al volgt:
1. Zorg dat beide op hetzelfde netwerk zijn aangesloten
2. Klik op 'Bibliotheek' [Library]
3. Klik op 'Media Delen' [Media Sharing]
4. Klik op 'Deel mijn Media' [Share my Media] en klik Ok
5. Wacht tot de computer de Xbox heeft ontdekt
6. Selecteer 'Sta Toe' [Allow] en klik Ok

Dit was het. Ga vervolgens op je Xbox naar bijvoorbeeld Video, wacht even en dat staat je computernaam er vanzelf tussen. Gebruik de standaard manier van navigeren.

Protip: Als je geen video's ziet, zorg dan dat ze in de map Mijn Video's staan (de standaard Windows map dus). En soms zie je niet alle video's, dit kan je omzeilen door het bestand te hernoemen of in een map te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Makkelijkste is gewoon een HDMI-HDMI kabel te kopen. Op je Acer zit als het goed is een HDMI aansluiting, ik neem aan dat je een HDTV hebt die ook een HDMI aansluiting heeft. Je xbox heb je dan helemaal niet nodig.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als er geluid over je HDMI uitgang van je acer komt zal je ook een jack-tulp kabel nodig hebben.

Toegevoegd na 3 minuten:
Nog even gekeken en niet alle aspire one's hebben een HDMI aansluiting, dan moet je gewoon een VGA-VGA kabel kopen.