hoe jailbreak ik mijn ps3 ?

halo mensen nou ik heb een vraag als ik mijn ps3 wil jailbreaken moet hij dan eerst 3.55 zijn of kan ik gelijk 4.55 downloaden en als je een download link heb die niet met survey is of kan je een ps3 jailbreak zelf in de ps3 maken reageer dan ff op goeievraag ps:heb je een gejailbreakte ps3 en ben je zo aardig om mij fifa 13 ultimate coins te geven haha alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een PS3 kun je niet jailbreaken, want dat is een term die je alleen bij i-devices gebruikt. De correcte term bij spelconsoles is ombouwen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jailbreak_(PS3)

Antwoorden (1)

Je PS3 hacken/jailbreaken is niet makkelijk als je hoger zit dan 3.55. Je moet dan hardware flashen (kan je beter laten doen -google-). Daarna is het een peuleschil om op 4.55 te komen.

Toegevoegd na 12 minuten:
Als je eenmaal custom firmware draait (CFW) zou ik niet meer online gaan vanwege de ban die dat op kan leveren.