Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom werkt mijn game maar 10-15 minuten?

Mijn game, fifa 11 (ja, is oud, ik weet het) werkt maar 10-15 minuten.

Ik stop hem in de xbox360, hij leest de cd gewoon, herkent dat het fifa is enz. en ik start hem op. Ik kan doen wat ik wil, alleen na ongeveer een kwartier zegt hij dat de disc onleesbaar is, en sluit hij af. Vervolgens kan ik hem wel weer gewoon opstarten, want hij ziet gewoon dat het fifa is (en leest hem dus wel goed) maar na 10 minuten krijg ik weer hetzelfde.

Ik heb dit alleen met fifa11 en het is opeens het geval, van de ene op de andere dag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
698

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb dit ook gehad en dit kwam bij mij omdat de cd beschadigd was. Hij was zodanig beschadigd dat hij wel kon opstarten, maar na verloop van tijd kan hij het 'vervolg' van de game niet meer lezen.
Heb je gecontroleerd op krasjes ? Bij de Xbox wil het helaas nog weleens gebeuren dat er ineens krassen op de disc zitten als de xbox lichtjes bewogen wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan denk ik inderdaad dat dat het probleem is, soms heeft zo'n krasje pas effect als je echt iets gaat 'uitvoeren' met zo'n game. Geen dank, succes !
komt denk ik vooral door het team waarmee je probeert te spelen...

Wat doe je als ajax landskampioen word? Dan zet je je playstation uit! hahahaha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding