Wordt de Ps4 veel meer dan de Xbox one verkocht?

De Xbox one is nog niet uit in Nederland, maar ik hoorde dat bijvoorbeeld in Amerika maar ook in Europese landen de Xbox one haast niet verkocht wordt en de Ps4 juist wel. Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

er worden inderdaad meer ps4 dan xbox one's verkocht wereldwijd. om precies te zijn 7 miljoen ps4's en 5.1 miljoen xbox one's.
sony kan met de ps4 nog steeds niet de aanvraag bij houden. terwijl er op de meeste plekken wereldwijd wel xbox one's op voorraad zijn. ( behalve in nederland dan ;) )

de ps4 is meer populair omdat hij vaak games in hogere resolutie speelt en ook € 100 minder kost.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook in nederland is de xbox one al beschikbaar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@lucas96
de Nederlandse versie van de xbox one is nog niet uit.
wel hebben sommige bedrijven als Nedgame de geïmporteerde versie in het Engels.
De ps4 kost 100€ minder, omdat het dan 4 weken duurt.
Er ging een gerucht rond dat ps4 online geld zou kosten en xbox one niet.
Dat is klinklare onzin, er worden nu veel meer ps4's verkocht omdat je de ps4 gewoon kunt bestellen/ kopen bij een intertoys (bv)