Mijn Wii spellen werken opeens niet meer, hoe kan dit?

Ik heb al een tijdje een Wii en opeens doet Wii sport het niet meer. Hij leest hem nog wel want dat zie je bij het hoofdmenu. Klik je op het spel, opent die en daarna krijg ik een foutmelding dat hij niet gelezen kan worden.. De rest van de spellen deden het nog wel alleen af en toe valt er weer een af.. Nu doet Mario kart het niet meer en nog een paar spellen. Maar andere spellen doen het nog wel gewoon?! Just dance, Mario party etc. Ik heb al ooit een pakketje gekocht om de Wii te reinigen maar dat helpt niet. De disc is ook niet super beschadigd! Heb de nieuwe software al ge-update! Geen idee wat het probleem kan zijn..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Er is een interne fout in je wii. Heb je hem uit de winkel ? Dan ga terug en laat het daar checken. Dit valt niet zelf te repareren je zou anders iemand moeten vinden die verstand heeft van de elementen binnen in je wii.

Succes !