Dat kan heel lang zijn zo heb ik mijn ps3 wel eens een week aan laten staan en heb toen zonder problemen verder kunnen spelen. Je moet wel goed opletten dat hij niet te warm gaat worden. Mijn ps3 is wel is vast gelopen maar na een restart was er geen probleem meer., wel moet ik zeggen dat het beter is om de ps3 uit te zetten als je hem even niet meer gaat gebruiken zo slijt hij minder snel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
netzolang tot de ps3 te warm word. Mijn xbox staat af en toe van 11 uur 's ochtens tot 11 uur 's avonds aan, als je maar voldoende koeling houd, dus een raam open ofzo kan je ps3 of xbox zo lang aan blijven staan als jij zelf wilt. Net zoals een computer, deze kan je ook altijd aan laten staan, maar hij gaat uit of kapot als ie te warm word.

Een ps3 word nogal snel warm, dus koeling is echt belangrijk! Anders kun je de yellow light krijgen.

Zelf beveel ik aan de ps3 gewoon uit te zetten wanneer je 'm voor lange tijd niet gebruikt.