Hoe kan je bij wii sports bij bowlingmet effect gooien?

Ik snap het niet telkens als ik gooien wijkt hij af naar links!!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

De wiimote kantelen naar links of naar rechts, als je precies recht eindigt aan het einde van je worp, dan zit er geen effect in.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tnx

Andere antwoorden (6)

Als je de Wii-mote recht houdt gooi je recht, hou je de Wii-mote een kwartslag gedraaid naar links of rechts gooi je met effect naar links of rechts. Je kunt ook tussen een kwartslag en recht in draaien om meer of minder effect te geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moet rechtdoor gooien en met je polsen draaien voor effect.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelf ga ik ook links of rechts van het midden met de controller (dat is de baan die je dus gaat volgen) en gooi dan inderdaad met het 'effect' zoals meerderen hierboven al beschreven hebben. Ik heb de eerste tip van een professioneel bowler gekregen en het werkt!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je steeds een afwijking naar links hebt zul je onbewust toch je pols (en daarmee de remote) naar links draaien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het klopt inderdaad dat wanneer je de controller draait de bal effect krijgt. Vaak draai je onbewust de controller al linksom (als je rechtshandig bent). Wat ik zelf altijd doe is de lijn op de baan helemaal naar rechts tot een paar tikjes voor de goot en dan met extreem veel effect hard gooien. Je moet er voor zorgen dat je de voorste pion iets rechts van het midden raakt. Dit werkt bij mij zeer goed, ik heb er al een keer de maximale score van 300 punten mee gehaald...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moet met je controler mee bewegen, en je kan vantevoren ook instellen welke kant je op wil, als je altijd naar links afwijkt stel je hem iets naar links in. Ik had het eerst andersom.