wanneer komt gta5 uit op de ps4?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De release is nog niet bevestigd, net zoals de pc versie. De kans is groot dat die er echt wel gaat komen voor de pc en ps4, er zijn ook geruchten over een pc en ps4 versie. Waarschijnlijk ergens is 2014 maar ik weet het niet zeker.

Antwoorden (1)

Deze release is helaas nog niet bevestigd door Rockstar. Zeer waarschijnlijk in het eerste kwartaal van 2014 maar dat is alleen maar gebaseerd op geruchten.