Ik zoek een flash card voor mijn nintendo dsi met 1.4.5u en ik wil hier geen 40 euro voor betalen. Wie heeft een tip?

Ik heb nu een acekard 2i, maar deze werkt niet meer met de nieuwe update, 1.4.5u op mijn dsi.
Ik zag dat de DStwo hier wel op werkt, maar ik vind de prijs veel te hoog en zoek een goed alternatief. Het enige wat hij moet doen is de spellen afspelen, voor de rest heb ik weinig interesse in de andere functies.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Om het zoeken naar flashkaarten makkelijker te maken heb ik in de onderstaande link alle pluspunten van de meeste kaarten op een rij gezet. Zo kun je overzichtelijk voor- en nadelen bekijken; veel succes!