Combat Training staat bij het online gedeelte, heel raar is het wel. Als je op multiplayer klikt en je kunt niet online, kun je dus ook geen Combat Training spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik heb net gelezen dat de combat training van black ops alleen maar online kan om de online multiplayer modus te stimuleren. Zie bron hieronder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan geen combat training spelen omdat je je resultaten online kunt delen .
het is alleen wel vreemd dat alleen om die reden je helemaal niet kan spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
combat kan niet maar je kan wel
offline tegen andere spelen

ga naar multiplayer en dan aanpassen

dan kan je vrienden aanpassen en vijanden

suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij combat training kunnen je vrienden je joinen. Dat is dus online. Maar er is ook een andere versie, dat is gewoon split screen. Dan kun je gewoon de instellingen doen van combat training en heb je alle perks en wapens.
Combat training is dus online, heb je nog vragen ga naar deze site: www.callofduty.com/blackops