Kan ik vanuit Nederland met black ops 2 (xbox 360) spelers van Amerika spelen?

Ik wil graag vanuit Nederland Black ops 2 spelen op Amerikaanse servers, is er een manier hoe ik dat kan instellen op mijn xbox 360.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij is dat niet mogelijk, op black ops 2 speel je met spelers over heel de wereld dus ook amerikanen

Antwoorden (2)

Ja, dat kan. Maar de servers van de ps3 verbinden eigenlijk altijd automatisch met Europese servers omdat dat beter gaat, je kan beter een Amerikaanse vriend toevoegen via het internet en dan zijn games joinen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja dat kan, inderdaad is het wel handig om een Amerikaan ( of meerderen) als vriend toe te voegen op PSN ( Playstation Network). Ook is het handig om bij je persoonlijke informatie als voertaal ook engels in te vullen. Er staat dan in die lijst met persoonlijke instellingen: ta(a)l(en): en dan kan je uit een hele lijst met talen kiezen. Kies dan Nederlands en Engels (en als je nog meer talen goed spreekt kan je die er ook bij zetten). Je komt dan veel vaker in een lobby met mensen die die talen ook spreken.

ik hoop dat je veel zult hebben aan deze informatie, veel gameplezier!