Ik heb een 'gewone' DS, degene voor de DS Lite. Als ik op het touchscreen tik gebeurt er een stukje naar links iets. Hoe kan ik dat oplossen?

Het is een hele oude.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoals piet al zei kun je je touchscreen kalibreren. Het kan zijn dat dat niet werkt en dan valt er voor zo ver ik weet niet veel aan te doen. Ik heb het probleem zelf gehad en heb toen een ander touchscreen ingebouwd.

een touchscreen kost nog geen 2 euro (op deze site kun je hem kopen zonder verzendkosten)

http://www.dealextreme.com/p/touch-screen-replacement-module-for-nds-3259

let wel als je hem zelf wil vervangen heb je een kleine kruiskop schroevendraaier en een triwing schroevendraaier nodig.

http://www.dealextreme.com/p/cross-and-trigram-screw-drivers-2-piece-kit-for-nds-ndsl-and-wii-2905

kost maar net een euro.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wat gebeurd er dan?
Misschien isie wel te oud geworden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de instellingen kan je hem kalibreren, je moet steeds op de aangegeven punten drukken tot hij vanzelf ophoud. Dan is hij gekalibreerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer bij de instellingen te komen en het beeld scherm te kalibreren