Hoe stel ik een tijd limiet in op de xbox 360?

Zodat hij niet meer kan spelen dan een bepaald aantal tijd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee, helaas is dat niet mogelijk op het nieuwe systeem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, de xbox en playstation wordt dit niet ondersteunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o jawel hoor, dat is zeker wel mogelijk op een xbox360
dat is zeker mogelijk moet voor elk xbox360 werken aangezien er nergens staat dat het voor alleen een specifieke xbox360 gebruikt kan worden, dit wordt ookwel xbox360 family timer genoemd(voor meer info over hoe in te stellen zie bron)
je kunt het instellen dat bijvoorbeeld na 2 uurtjes het niet meer mogelijk is te spelen.

ik hoop dat ik hiermee je vraag juist heb kunnen beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, zeer handig, was laatst een week op vakantie en heb de Slim die echt snel aangaat door op de touch aan/ uit te drukken ,stond ie dus een week lang aan.