Zou het mogelijk zijn om de PS4 of Xbox One backwards compatible te maken?

Je kon ook al je xbox 360 of playstation 3 laten ombouwen zodat die gedownloadde games kon afspelen, zou je de nieuwe consoles ook zo kunnen ombouwen dat ze wel oude games kunnen afspelen of is dit niet mogelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is niet mogelijk. Het heeft namelijk met de hardware te maken. Een PS4 disc wordt heel anders qua informatie en versleuteling dan een PS3 disc, dus dit is niet mogelijk. Je kunt hoogstwaarschijnlijk nergens een stuk hardware kopen om het vervolgens in je PS4 te stoppen. Dus helaas.