Hoe kan het dat mijn Xbox gegevens niet kloppen met de webversie?

Ik heb een Xbox Profiel aangemaakt op de Xbox 360 zelf, maar nu op Xbox.com als ik daar met m'n Microsoft Account inlog staat er een hele rare Gamertag en alles, net of het niet gesynchroniseerd is, hoe kan ik dit verhelpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een Xbox profiel aanmaakt komt er standaard een Gamertag mee welk je daarna weer aanpast naar je eigen Gamertag. Microsoft die krijgt ontzettend veel verzoeken tot wijzigingen op een dag waardoor de meeste wijzigingen ongeveer 24 uur duren totdat ze overal zijn doorgevoerd. Mensen kunnen je wel toevoegen op je nieuwe gamertag alleen kan het even duren voordat het overal staat. (4 weken geleden gamertag nog aangepast en nog af en toe in partys dat mijn oude gamertag zichtbaar is).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh oké, dan denk ik inderdaad dat het dat is! Wel is die gamertag verschillend van de gamertag die ik in het begin toegewezen kreeg van de Xbox, maar dat zal dan wel niet uitmaken?
Ik wacht rustig af! Bedankt. ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben je er zeker van dat je hetzelfde mailadres gebruikt en je niet meerdere hotmail/live account hebt aangemaakt? Je kan daarnaast altijd de uitstekende klantenservice van Microsoft benaderen. https://support.xbox.com/nl-NL/request-call?service=xbox-live&category=microsoft-account&issue=Other&ccfissue=&ewt=0&navlistpath=NavigationList&preferedLocale=nl-NL&siteId=xbox-prod& Hoop dat de link je naar de juiste pagina stuurt. GRaag gedaan

Het beste antwoord

ja dit klopt dit is je Gamertag deze kun je veranderen in profiel.
dit is veranderd omdat je naam al bestond en dan word er een automatische naam gekozen. Dit is niet gesynchroniseerd maar zoals ik al zij kan je het gewoon veranderen onder Profiel in een naam die nog NIET bestaat.