Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe moet je een ps3 jailbracken met bestanden ervoor enzo zoja wat zijn de nadelen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
693
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe dat gewoon niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

een heel groot nadeel is dat ie snel stuk gaat en je dan geen garantie meer hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je gelijk af om het te doen, aangezien je er vrijwel niets mee kan. Als je online gaat, zitten er in heel veel spellen van die detectiesoftware, waardoor ze kunnen zien of je hackt (en als je een ps3 jailbreakt, dan hack je eigenlijk).

Het grote nadeel is dat je geen garantie meer hebt. Je hebt namelijk zelf iets eraan verandert wat volgens hun garantievoorwaarden niet mag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er daarna juist meer mee, heb nu een SNES emulator erop geinstalleerd, draai mijn back-ups van HDD. Online gamen deed ik toch haast niet met de PS3 dus dat is heel persoonlijk om dat als een no-go te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Garantie had ik ook al niet meer met mijn FAT 60GB :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja oke, dat is waar, maar voor een groot deel is online gamen wel het belangrijkste van hun PlayStation.
1. Je moet een PS3 hebben met firmware op 3.55 of lager
2. Online gamen kan niet echt meer, je kan gebanned worden.
3. Je kan games backuppen en back-ups afspelen van interne en externe HDD
4. Je kan weer Linux maar ook andere ongeautoriseerde software draaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding