Is Lego city undercover net zoiets als GTA?

Lijkt het erg op bijvoorbeeld GTA Chinatown Wars?
Lego city undercover voor 3DS (XL).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bijna alle lego spellen zijn toch multiplayer? Niet online, maar met twee controllers achter een console.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat bedoelde ik, of je in een vrije wereld kan lopen.
Dat je een politie en geen (echte) crimineel bent wist ik wel.
Is de spelwereld vergelijkbaar qua grootte als Chinatown Wars of kleiner/groter?

Antwoorden (2)

Qua besturing wel (als ik de reclame mag geloven). Maar de gameplay lijkt me heel anders, GTA is uitdrukkelijk 18+, terwijl LEGO voor alle leeftijden is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus je kan gewoon in een vrije wereld spelen?
Kan je ook auto's stelen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het lijkt me absoluut niet de bedoeling dat je auto's steelt in een LEGO spelletje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb hem gekocht, en je kan wel gewoon auto's pakken die rijden.
Maar er wordt niemand uit gegooid.
het idee erachter is ongeveer het zelfde maar het is natuurlijk wel een lego game dus het zal wel iets kinder achticher zijn en anders moet je even de review van gamekings kijken die waren er zeer positief over