Kan je een ps3 power cable gebruiken voor de playstation 4 ?

Ik heb op amazon.co.uk een playstation 4 besteld alleen je krijgt daarmee een Engelse power cable. Mijn vraag is kan ik mijn ps3 power cable daarvoor gebruiken?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, die van slim/superslim wel die van de fat niet (de eerste) heb je toch de fat dan kan je een reis adapter te kopen deze zou het moeten doen van GB naar EU http://www.conrad.nl/ce/nl/product/610845/Brennenstuhl-1508530-Reisstekker-GB-geaard-contact-Zwart?ref=searchDetail

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb even rondgekeken er er is op sommige spellen een region lock door de uitgever erop gezet, dit betekent dat sommige spelen simpelweg niet te spelen zijn in nederland met een britse PS4 maar, als je spellen koop via de playstation store zal hier geen probleem met zijn zover ik weet.