Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik heb op amazon een refurbished Samsung Galaxy Note 10.1 gekocht en het is absoluut niet te onderscheiden van een nieuwe. Ben er super blij mee. Amazon heeft een heleboel beveiligingsmaatregelen die het erg safe maken daar te kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat weet ik niet. Ik woon in de VS. Er is een amazon Duitsland, misschien kun je daar iets vinden. Er zijn veel refurbished tabletten te koop, ik hoop dat je iets kunt vinden!
paulus811
10 jaar geleden
Kijk wel uit, refurbished in de US betekent zeker niet 'als nieuw'. Het apparaat zal zeker functioneren, maar kan wel gebruikssporen hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
O? Hmmm.. Paulus, dan heb jij blijkbaar andere ervaringen dan ik. Ik heb een refurbished iPod Touch 32gb, kwam met fabrieksgarantie en dat was als nieuw, niet te onderscheiden van -. De Samsung Galaxy Note kwam ook met fabrieksgarantie, was als nieuw, ook niet te onderscheiden van -. En last but not least, mijn echtgenoot, ook refurbished, en helemaal als nieuw !!!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding