Kan je games die je in de ps4 store hebt gekocht overzetten naar een ps5?

Ik wil een ps5 kopen maar heb 2 games (ark en fifa 21) die ik in de ps4 playstationstore heb gekocht. Mijn vraag is als ik alles overzet of de games dan ook daarop staan of dat ik ze opnieuw moet kopen, en of als ik inlog alles er ook opstaat en dat ik dus niet alles over hoef te zetten. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Ja. Sony heeft beloofd dat PS4-games speelbaar zullen zijn op de PS5. Dit betekent dat je games die je hebt gekocht in de PlayStation Store op PS4 kunt downloaden en spelen op de PS5.
Dit zijn de uitzonderingen:
• Afro Samurai 2: Revenge of Kuma Volume One
• Hitman Go: Definitive Edition
• Just Deal With It!
• Robinson: The Journey
• Shadwen
• TT Isle of Man — Ride on the Edge 2
• We Sing

En deze spellen kunnen problemen geven (Ark en FIFA 21 niet):
https://www.pushsquare.com/guides/ps5-backwards-compatibility-can-you-play-ps4-games-on-playstation-5
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@SimonV top heel erg bedankt voor je hulp.