Op mijn playstation 3 speel ik fifa 13 , maar ik kan het balkje niet zien als ik een penalty neem, hoe kan ik dit anders instellen?

Dit is erg irritant , omdat ik zo dus bijna elke penalty mis schiet , omdat ik moet gokken wanneer het pijltje in het groene gebied is. Hoe kan ik dit aanpassen, en moet dit in fifa zelf aangepast worden op op de ps3?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk moet je het aanpassen op je tv. De instelling heet overscan, deze moet op of staan. Het kan ook pixel for pixel heten.

Antwoorden (1)

Dit kan soms liggen aan het beeld van je T.V/computer. Als je je T.V op 'zoom' hebt staan, dan zie je sommige dingen niet. Als je je T.V op bijv. 'smart' hebt staan, dan heb je correct en scherp beeld. Kijk het na bij het type model van je T.V