hoe moet je sd kaart uit je nintendo 3ds halen?

ik wil mijn sd kaart uit mijn Nintendo 3ds xl halen maar ik kan het niet, ook hem duwen tot je de klik hoort lukt niet. Ik wil de foto's van de sd kaart op mijn laptop zetten maar dat lukt niet als ik de sd kaart niet uit mijn Nintendo krijg! wie helpt me?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

De kaart dient eruit gehaald te worden door inderdaad eerst in te drukken en daarna eruit te halen. Indien dit niet lukt probeer dan met een smal voorwerp (schroevendraaier?) het kaartje verder in te drukken. Indien dit ook niet gaat, dan heel voorzichtig met een klein tangetje indrukken en daarna eruit trekken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zal het aan mijn peter vragen die weet ervan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat marvin zegt klopt gewoon hoor. Dan kun je net zo goed de vraag helemaal niet online stellen. Haal eerst het klepje open, wat je aan de buitenkant ziet zitten is niet de SD kaart zelf, mocht je dat niet weten.