Kun je muziek in Need 4 Speed Most Wanted PS3 zetten?

Ik heb Need 4 Speed Most Wanted voor de PlayStation 3, maar ik ben wel klaar met de muziekkeuze. Is het mogelijk muziekbestanden over te brengen naar de game om dan te kunnen spelen en luisteren, en zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan! Maar dan moet je wel heel veel verstand hebben in het programmeren in het gebied van games. Ook moet je speciale software nodig hebben om je muziek erin te zetten. Als je dit wilt doen, zo ik van te voren even met PlayStation (Sony) of de game fabrikant even bellen i.v.m copyrights. Nog veel succes met het programmeren.

Toegevoegd na 6 minuten:
Zoek ook voor wat instructies, zoals op YouTube. Of bel een vriend die goed is in games maken. Een klein foutje kan het hele spel verpesten. Dus wees voorzichtig!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laten we dat maar gewoon niet doen. Dat is het gewoon echt niet waard. Je kunt in elk geval niet zomaar even een USB stickje erin proppen en de muziek daar vandaan halen. Dus nee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat kan niet tenzij je een software hebt om PS games te maken