ik kan geen film afspelen via usb op mijn xbox, kan iemand mij helpen?

Ik heb een film van 9 gb, en een usb van 32gb, nu wil ik deze film op mijn xbox afspelen doormiddel van het usb-stickje. maar als ik het normale bestand (fat32) kies, dan kun je maar 4 gb op het stickje zetten. en als ik het stickje formatteer op mijn xbox gaat ie automatisch naar Fat32, terwijl je hem op de computer wel kan veranderen naar een ander formaat, maar dan pakt de xbox hem weer niet. kan iemand mij helpen want ik wil graag vanavond nog een filmpje kijken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Helaas als je xbox geen ander formaat dan fat32 aankan dan zal dat niet gaan.
je kan alleen misschien dvd shrink gebruiken om dat bestand te verkleinen
of converteren naar een ander formaat dat de xbox /tv aankan
maar vraag me af of je dat vanavond nog lukt? het kost nogal veel tijd
kan je misschien de pc koppelen ? aan je tv ? ipv te xbox
Je kan ook proberen de dvd te branden op een dual layer ?
dat zou moeten kunnen
maar ja die moet je wel in huis hebben
heb je misschien een gewone dvd speler met usb aansluiting ?
10 jaar geleden
Als de pc verbonden is met een draadloze modem/router en de xbox ook draadloos verbonden is dan kun je vanaf de pc soort van streamen naar de xbox.