Zijn tamagotchi's nog te koop bij Bart Smit?

Gezien ik een cadeaubon heb van Bart Smit en ik stiemen toch wel weer benieuwd ben naar dit nostalgische speelgoedje.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Tamagotchi's zijn volgens mij helemaal uit de handel gehaald. Dat weet ik niet zeker natuurlijk! Je kan altijd op Marktplaats kijken als je ze echt nergens meer kan vinden!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, deze zijn nog te koop bij de bart smit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waaar? :-P heb op de site gekeken en kan ze niet vinden..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Stadskanaal
Amadea
10 jaar geleden
Gaarne zichtbaar bewijs. Met alleen ja voldoe je niet aan de richtlijnen van Goeie Vraag!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En op de site?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze zijn in een winkel te koop... niet op de site... moet ik foto maken in de winkel ?
Amadea
10 jaar geleden
Je vergist je met Furby. Tamagotchi is alleen nog als mobiele app te koop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee ik vergis mij niet. Plls, ze zijn gewoon te koop bij de bart smit in stadskanaal
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee ik vergis mij niet. Plls, ze zijn gewoon te koop bij de bart smit in stadskanaal
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gehele assortiment staat op de site. Niet elke winkel verkoopt het hele assortiment. Tamagotchi is niet bij bart smit te krijgen, dat is echt al zo ongelofelijk oud. Hier is overigens een link van een online webwinkel die hem op dit moment niet op voorraad heeft maar het staat wel op de site : http://www.degrotespeelgoedwinkel.nl/feestartikelen/klein-speelgoed/tamagotchi-ass/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik rijd niet 'gewoon' even naar stadskanaal..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In Stadskanaal loopt men natuurlijk 15 jaar achter. Ik vind het wel aannemelijk :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tamagochi was tot voor 1 jaar geleden nog gewoon te koop. Ook al is het een oud speeltje. Mijn kinderen hebben er allemaal 1. De nieuwe tamagotchis kunnen overigens met elkaar communiceren. Mijn kinderen hebben er die dat via infrarood doen.
Zij hebben hem overigens van de toys2play winkel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien een idee om even te bellen? En dat iemand die je kent het voor je kan ophalen en opsturen?