Waar kan je gratis spelletjes voor op de nintendo downalden op het internet?

Ik heb een nintendo kaartje en een aansluiting op de computer. Maar weet iemand een goede site waar je gratis spelletjes kunt downalden voor op het kaartje te zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Hoi Vicky, ik denk dat je op Torrentz.com wel wat spellen kunt vinden. Die kun je dan met behulp van Bittorent op je pc downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de link in de bronvermelding zie je de site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rom-freaks.net

ik gebr hem ook ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.frozen-roms.in
www.romulation.net

Ik Raad romulation zeker aan =
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jammer alleen dat romulation al een half jaar ofzo gestopt is met het aanbieden van NDS-spellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij werkt niet meer , jammer genoeg
maar je kan nog wel spelletjes van thepiratebay downloaden
ook al is dat meestal van mindere kwaliteit
ik neem aan dat je weet dat dit illegaal is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Isohunt.com vind je nintendo spelletjes om te downloaden. Let wel goed op dat je niet .nl intypt, want anders krijg je een ongepaste site. Hiervoor heb je wel Bit Torrent nodig