Ja, bedenk ook nog even dat het handig is als je HDMI monitor boxen heeft. Hoef je niet met aparte versterking en speakers te werken.

Toegevoegd na 17 uur:
En dan is het ook wenselijk dat het volume gemakkelijk aan te passen is ;-).

(Maar dat natuurlijk alleen als je van plan bent uberhaupt audio over je monitor te laten lopen).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En dan is het ook wenselijk dat het volume gemakkelijk aan te passen is ;-). Hier heb ik een Iiyama monitor waarvoor ik in het on screen menu moet zitten om het volume aan te passen. Dat is nogal een omweg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah, goeie heb hier eentje waar een deel van de navigatieknoppen dubbeldienst doen als volumeknoppen.