Me wii loopt steeds vast bij Call of Duty, wat kan het probleem zijn.

Het gaat als volgt. Als ik bijv. opnieuw opstart of net 'dood' ben houd ik zwart beeld. En later krijg ik het bericht op het scherm dat ik de disc eruit moet halen en de wii uit moet zetten en dan de handleiding lezen.

Echter kan ik in de handleiding niet het probleem zien dat ik heb, heb dus ook geen idee hoe ik het moet oplossen.

Het probleem speelt zich pas de laatste dagen af.

Toegevoegd na 31 minuten:
Is ook bij een ander spel zo, F1 2009. Dus ligt hoogstwaarschijnlijk aan de wii zelf..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Hoe oud is deze wii, heb je nog garantie. Of met Call of Duty neem aan dat de wii en het spel origineel is terug gaan of een klacht indienen. In beide gevallen zal ik contact opnemen waar je deze gekocht hebt. We praten hier niet over kleine bedragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hem gekocht bij bol.com, zon 1,5 jaar geleden. En alles orgineel, niks aan gedaan.

Andere antwoorden (1)

ík heb het probleem ook gehad alleen bij andere games als, SSBB mariokart en wii sports . ik ken het probleem en er is weinig aan te doen behalve de disc chekken op krassen, ik zou hem voorzichtig schoonmaken met een brillenpoets doekje. of op een andere manier.
dat zou als het goed is moeten werken,
suc7
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt waarschijnlijk aan de wii zelf, gebeurt ook bij een ander spel..