Waar moet ik op letten bij aanschaf van een 2e hands Xbox 360?

Ik wil graag een 2e hands Xbox 360 kopen en ik heb een mooie gevonden op marktplaats. Ik wil hem ophalen en dus ook even kijken of hij het goed doet. Waar moet ik zoal op letten? Kijken bij een spel of hij online kan enzo?

Link advertentie: http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/spelcomputers-xbox-360/m648281802-mooie-witte-xbox-360-met-game-s.html

Toegevoegd na 6 minuten:
Hoe kan ik trouwens controleren of dit ook echt een Elite is? Staat dat erop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

De xbox360 uit de advertentie is een xbox360 arcade een uit de eerste xbox360 reeks.
Een elite is het zelfd model maar dan zwart en met ingebouwde wifi.
Ook staan de eerste reeks bekend om de rrod (red ring of death) gevolg van oververhitting.

Als ik jou was zou ik kijken. Voor een xbox360 slim 250 GB. De 4 gb versie is voor een die hard gamer snel te weinig aangezien grote spellen zoals battlefield 3, call of duty black ops (1 en 2) updatt hebben van over de 1,5 gb en dan praat je alleen nog over 1 spel update.

Vraag altijd of je de console mag uit proberen.
Of hij de cd's goed leest. Er mag vooral geen rood lampje branden op de console bij de aan uot knop dit duit op een error is het systeem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, bedankt voor de info. Wel paar vraagjes:
Hoe weet je dat het de arcade versie is en hoe herken ik wel een elite of slim?
Wat zijn de verschillen tussen die 3?
Hij zegt dat het 60gb is, kan dat wel, als het een arcade is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De witte is de eerste oplage, hier zot de hardeschijf boven op, de zwarte(zelfde model als de witte) zit ook de hardeschijf boven op maar wordt de elite genoemd.
Dan krijg je de slim modellen, hier zit de hardeschijf in de console, deze is er in het zwart glans en mat zwart, en is kleiner dan de witte en het zwarte elite model.
60gb is goed mogelijk voor een arcade (witte Grote xbox360). Maar is geen dure uitgave geweest. Deze had namelijk 120gb.

Andere antwoorden (1)

Ik heb deze xbox ook, als je er gewoon goed mee omgaat gaat dit model uit de eerste generatie jaren mee.

zou gewoon goed moeten werken, t is een mooi prijsje voor een xbox met zoveel games.

maar red ring of death is wel de dood van zo'n xbox, en de kans is gewoon wel aanwezig dat dit komt gezien deze xbox waarschijnlijk al wat jaren oud is.

ik zou toch maar een nieuwe kopen, games kun je ook altijd nog via marktplaats voor een mooi prijsje kopen en daar is vaak niks mis mee

veel succes met het zoeken van een goeie xbox!