Wie heeft betere CPU, GPU etc. specs, xbox 360 of ps3?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik zou eerder kijken welke console de meeste games heeft die je leuk vind, welke console je vrienden hebben om samen te spelen.
PS3 heeft als voordeel dat online spelen gratis is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit er geen verschil in tussen de specs?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit wel verschil in. Een PS3 is krachtiger dan een Xbox, alleen zie je vaak weinig verschil tussen die twee, omdat de makers als het ware het spel kopiëren naar elkaar toe. Ik vind zelf de PS3 beter omdat hij in sommige spellen toch een stuk mooier is en je kan gewoon gratis online. Veel mensen zeggen dat het daardoor slecht is, maar ik heb daar geen ervaring mee. Een jaar geleden werd de PS3 online gehackt, maar dat had de Xbox ook kunnen overkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je voor de specs gaat, kan je beter een PC kopen. Dank kan je in 1080P met AA&AF en Vsync aan spelen, dat zal je met een PS3/Xbox360 niet gaan lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar je ook naar kan kijken, wat hebben je maten? Kan je games lenen/ruilen en gezellig online spelen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Graphics is leuk, maar als er alleen stomme spellen zijn heb je er niks aan. Het gaat om gameplay, een goed verhaal en fatsoenlijke besturing (vind ik)

Antwoorden (1)

de playstation is sneller, maar je moet niet kijken naar snelheid maar welke spellen erop zijn die je leuk vind, bijvoorbeeld forza is alleen voor xbox en grantourismo alleen voor playstation.

hieronder een link met een vergelijking van de specificaties

http://www.winsupersite.com/article/product-review/xbox-360-vs-playstation-3-vs-wii-a-technical-comparison