Boosten is oneerlijk kills maken. Meestal doet men dit met zijn tweeën in Free for All. Hierbij gebruikt men een Tactical Insertion en blijft zo steeds bij elkaar spawnen. Speler 1 dood speler 2, speler 2 spawnt weer bij speler 1 enzovoort.

Oftuwel, oneerlijk kills maken. Als je trouwens een beetje ervaren bent met Call of Duty zul je sneller kills maken in een normaal potje dan met boosten. Je wordt namelijk vaak betrapt door andere spelers met sitrep.

Toegevoegd na 1 minuut:
En dan mag je elkaar weer gaan opzoeken.

Toegevoegd na 6 minuten:
Hoe bedoel je met speler 1? Die krijgt gewoon kills doormiddel van boosten.

Als je op console speelt zul je geen aimbots tegen komen, er zijn 3 mensen op de wereld met een speciale omgebouwde console die misschien zoiets kunnen. Maar je zult ze nooit tegen komen.

Toegevoegd na 12 minuten:
Je bedoeld hoe je boosters kan opsporen? Doormiddel van Sitrep, je ziet de Tactical Insertion van de boosters in het rood en je hoort het geluid van hun silenced wapen.

Toegevoegd na 14 minuten:
Op de Xbox zijn er maar 3 mensen met zo\'n console. Ik dacht ook dat op PS3 alle jailbreaks gepatched waren. Geloof me nou maar, op consoles zul je niet gauw een aimbot tegen komen. Dit heeft meestal met laggs te maken.

Vrienden zeggen dit, vrienden zeggen dat. Geloof hun praat maar niet ;)