DVD-CD speler schoonmaak cd ook te gebruiken voor PS3?

IK heb een PS3 die niet meer goed de CD's leest.

Ik heb wel een schoonmaak CD voor DVD en CD spelers...

kan deze ook gewoon in een playstation 3 ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Het zou kunnen helpen maar hier ben ik niet zeker van omdat hij puur je lens wat reinigt en als dit niet helpt is je Blu-Ray lens gewoon stuk en zal hij in het ernstigste geval gerepareerd moeten worden.

Wat je als laatste optie nog kan doen in een systeem herstellen waardoor al je opgeslagen bestanden worden verwijdert. Deze zul je dan op een USB moeten zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
naja ik ga het gewoon proberen en anders moet hij idd gerepareerd worden, bedankt in ieder geval !