welke opleiding moet je volgen voor game maker?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ICT lijkt mij toch
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op welk niveau wil je dit volgen? MBO, HBO of universitair?

Antwoorden (2)

Je kunt een algemene HBO-opleiding ICT doen en je dan specialiseren in vakken die iets met game design te maken hebben, of je kunt een gespecialiseerde Gamedesign-opleiding doen. Die vind je bijvoorbeeld in Breda.
De meeste gamedesign-opleidingen gaan trouwens onvoldoende in op de harde programmeerkant van het games maken. Om die reden kun je dus beter een algemene ICT-opleiding doen waar je goed leert programmeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zit op het Mediacollege. En daar bieden ze een game opleiding aan.
Zelf doe ik die opleiding niet.. maar vrienden hebben het erg naar hun zin.

kijk eens op ma-web.nl
Morgen is er open dag!!!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga binnenkort ook naar de opendag!
Lijkt me super leuk!!