Hoe zet je een bestand over van de ene sd-kaart naar een andere sd-kaart?

Hallo, ik wil een 3ds-game dat op mijn sd-kaart staat overzetten naar een andere, maar ik weet niet hoe het moet. Kan iemand me helpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Manier 1: neem alle twee de sd-kaarten, stop ze in de computer met 2 kaartlezers stop de kaartlezers in de computer, en open alle twee de sd-kaarten (zodat je de bestanden die erop staan ziet) sleep de 3ds game van de ene naar de andere.

Manier 2: stop eerst de sd-kaart waar de 3ds game opstaat in een kaartlezer, en stop de kaartlezer in de computer, sleep de 3ds game naar je bureaublad en haal de sd-kaart met de 3ds game eruit en stop de andere sd-kaart waar je de 3ds game op wilt hebben in de kaartlezer en sleep de 3ds game vanaf je bureaublad naar de andere sd-kaart.