waar kan je een opladkakbel kopen voor een psp ??

Ik wil hem in een gewoone winkel kopen Dus niet op internet ik zoek zo kabbel die der in past Game Mania heeft hem niets meer en Bart smit ook niet

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Amadea
8 jaar geleden
Misschien bij Handyman?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mensen die iets willen wat slecht verkrijgbaar is en dan niet via internet iets willen kopen.... Als internet nou ergens perfect voor is, dan is het wel kabeltjes van een tientje bestellen. Is toch veel beter dan winkel na winkel afstruinen voor een exemplaar wat nooit verkocht is? https://www.bol.com/nl/p/under-control-oplaadkabel-data-transfer-kabel-2-in-1-psp/9200000025078863/ Je zou ook even naar een universele oplader kunnen zoeken die hetzelfde voltage levert of instelbaar is. En dan het precieze opzetstukje heeft. En dan hopen dat het goed gaat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Pas op, de link die ik geef is een USB lader.

Antwoorden (1)

probeer eens bij nedgame