12 gb ssd is toch weinig voor de nieuwe playstation 3 ultra slim?

ik vind dit raar ik wil een Playstation 3 aanschaffen maar de slim heeft 160 of 320 GB harde schijf en de ultra slim maar 12 ssd dan is de ssd toch veel sneller vol maar hoe zit dat allemaal ?

Toegevoegd na 1 dag:
Maar wat zouden jullie aanbevelen de slim 320GB of de ultra slim 12 ssd (ik heb een externe harde schijf van 500 GB liggen) volgen mij is de ultra slim goedkoper en als ik de externe
harde schijf aansluit heb ik veel meer GB maar daar kunnen de spellen en alles op zoals bij de harde schijf in de slim of zitten er beperkingen op ? en moet er een driver of iets worden geïnstalleerd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De SSD is echt razendsnel en als je zelf al een externe HDD hebt, dan is dit de ideale koop. In het andere geval zou ik voor een model met HDD gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt nou kan ik de PS3 ultra slim aankopen

Andere antwoorden (3)

Jah klopt.
Maar alles start SUPER snel op.
Echt zooooo veel sneller dan HDD!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het is sneller maar na 2 games zit hetal weer vol maar er is wel een ps3 ultra slim met 500 GB
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze is bedoeld om zelf een externe harde schijf aan te hangen. Hier sla je dan alles op.