Waarom komt er bij bol.com Artikel niet verkoopbaar te staan?

Ik wil dus pc spel grand theft auto drie verkopen alleen krijg ik de melding Artikel niet verkoopbaar. Ik kan het ook niet vinden bij de klantenservice?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Het kan zijn dat het artikel niet door Bol.com zelf geleverd word, maar door een derden verkoper die via Bol.com zijn aanbod toont en dus zo ook levert. Die verkoper kan achter de schermen aangeven of het tijdelijk niet verkrijgbaar is of bijvoorbeeld zijn aanbod tijdelijk af te sluiten, waardoor je deze melding als gebruiker te zien krijgt.

Toegevoegd na 24 minuten:
Mijn excuus voor het verkeerd lezen. Maar Je kunt het niet verkopen, wanneer een artikelnummer, of beter gezegt, de barcodenummer, niet in de database opgeslagen ligt van Bol.com. Als je zakelijk verkoper bent, kun je een account aanmaken en eigen producten aan de hand van de barcodenummer toevoegen en alsnog verkopen. Hiervoor moet je beschikken over een KvK-nummer. Let op! Dit kan dus niet met een particulier account.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij wil het VERKOPEN. niet kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb mijn antwoord aangevuld :)

Andere antwoorden (1)

Op bol.com kan je volgens mij alleen maar producten verkopen die je ook gewoon op bol.com kan kopen.
Check dus eerst even of jouw versie (computer, playstation) wel verkocht wordt op bol.com . Zoniet, dan kan je hem dus ook niet verkopen.
Anders: Weet je zeker dat je de goede ISBN hebt ingevoerd? Kopieer anders de ISBN die bol.com bij de versie heeft staan die je wilt verkopen gewoon.

Toegevoegd na 7 minuten:
Sorry, geen ISBN maar EAN.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Een computerspel heeft toch geen ISBN? De B staat voor Boek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
^^ klopt, moet EAN zijn.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ISBN word ook toegevoegd op ebooks en CDroms.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Elk boek heeft een ISBN nummer en een EAN nummer. Dit ISBN nummer is een ISBN-10 nummer, en komt ALLEEN op boeken/luisterboeken voor. EAN wordt soms ook wel ISBN-13 genoemd en komt ook op andere producten voor. Dus deels heeft XXY24 wel gelijk, maar er zit dus wel een verschil tussen deze 2 soorten ISBN.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ISBN is ook 13 cijfers, dat is sinds enige jaren geleden toegevoegd omdat er meer publicaties kwamen, daarom hebben ze 978 ervoor geplaatst.