Waarom komt er bij bol.com Artikel niet verkoopbaar te staan?

Ik wil dus pc spel grand theft auto drie verkopen alleen krijg ik de melding Artikel niet verkoopbaar. Ik kan het ook niet vinden bij de klantenservice?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het kan zijn dat het artikel niet door Bol.com zelf geleverd word, maar door een derden verkoper die via Bol.com zijn aanbod toont en dus zo ook levert. Die verkoper kan achter de schermen aangeven of het tijdelijk niet verkrijgbaar is of bijvoorbeeld zijn aanbod tijdelijk af te sluiten, waardoor je deze melding als gebruiker te zien krijgt. Toegevoegd na 24 minuten: Mijn excuus voor het verkeerd lezen. Maar Je kunt het niet verkopen, wanneer een artikelnummer, of beter gezegt, de barcodenummer, niet in de database opgeslagen ligt van Bol.com. Als je zakelijk verkoper bent, kun je een account aanmaken en eigen producten aan de hand van de barcodenummer toevoegen en alsnog verkopen. Hiervoor moet je beschikken over een KvK-nummer. Let op! Dit kan dus niet met een particulier account.

Op bol.com kan je volgens mij alleen maar producten verkopen die je ook gewoon op bol.com kan kopen. Check dus eerst even of jouw versie (computer, playstation) wel verkocht wordt op bol.com . Zoniet, dan kan je hem dus ook niet verkopen. Anders: Weet je zeker dat je de goede ISBN hebt ingevoerd? Kopieer anders de ISBN die bol.com bij de versie heeft staan die je wilt verkopen gewoon. Toegevoegd na 7 minuten: Sorry, geen ISBN maar EAN.....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100