Als je een spel via de Playstation store koopt is het spel dan op alle accounts die op de ps3 staat beschikbaar?

Het gaat om het platform Playstation 3.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Ja, dat is voor alle accounts beschikbaar, zolang die wel gekoppeld zijn aan het main account.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja als je het op je Playstation 3 heb gekocht is het SPEL/CONTENT op alle accounts speelbaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ze zijn op alle accounts zichtbaar als ze gekoppeld zijn aan het account waarop je het spel hebt gekocht.