Waarmee is mijn playstation3 12 gig zo vol mee als ik er niks op geïnstalleerd heb?

Ik heb de nieuwste ps3. Alles geïnstalleerd (internet aansluiting en mijn playstation network account en playstation store). Maar toch is bijna de 12 gig volledig weg. Hoe kan dit? En hoe kan ik dit legen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12G???? 120G?

Antwoorden (3)

Even gekeken. En ja hoor er is nu een 12G versie van de PS3. Wel ik heb de eerste versie PS3 en die was toen al 60GB. Nu kan je 160GB en 320GB kopen en dus nu net ook 12GB(extra goedkoop), nu kan jij wel raden waar het probleem zit.

Je kan een externe HDD aanschaffen voor extra installs.

Beter had je dus gewoon een 160GB gekocht.

Toegevoegd na 1 minuut:
Legen zal niet gaan, als je geen tot weinig spellen hebt geïnstalleerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je wel al games gespeeld erop? Wanneer je als eerst een game in je ps3 doet gaat hij meestal de game gedeeltelijk installeren in dat neemt wat ruimte in beslag dus als jij al een paar games zo hebt geiinstalleerd kan dat de reden zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De software die op je PS3 moet is al een aantal Gig

En dan de games die zijn minimaal 1 gig
Dus beter had je gewoon een 160 gig of hogere gekocht