Kan ik mijn laptop op een vaste pc aansluiten en zo het scherm gebruiken?

ik heb een laptop en een (oude) vaste pc.
ik zou graag het beeld van mijn laptop op het scherm van de pc krijgen maar ik heb de bekabeling gecontroleerd en dit past niet in mijn laptop.

is er een mogelijkheid om dit te doen slagen.

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Als je monitor VGA heeft en je laptop HDMI dan kan je deze kabel kopen:
http://www.tvkabels.nl/Webwinkel-Product-12686416/HDMI-naar-VGA-kabel-15-meter.html

Als je een monitor VGA heeft en je laptop Thunderbolt/Mini Displayport dan kan je deze kabel kopen:
http://www.allekabels.nl/mini-displayport-kabel/4971/1145584/mini-displayport-naar-vga-kabel.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee beslist niet dat product uit de eerste link kopen. Staat ook in de beschrijving: - Het direct aansluiten tussen PC en TV werkt niet in alle gevallen. Zowel de bron als het apparaat waar de kabel op aangesloten wordt, moeten zowel analoge als digitale uitvoer ondersteunen. Zie de handleiding van de fabrikant of hiervoor ondersteuning wordt gegeven, en hoe dit in te stellen is. Dat is dus zo goed als nooit het geval. Al tig mensen hier op GV moeten teleurstellen die zo'n kabel hebben gekocht. Er moet een actief gedeelte tussen de laptop en tv, een converter dus.