Ik weet het wachtwoord van mijn PSN (PS3) niet meer.

Hallo, ik heb een Playstation 3 met een PSN ( playstation Network account ) . Ik wil mezelf aanmelden bij EA om te profiteren van de FIFA Ultimate Team site. Helaas weet ik het wachtwoord van mijn PSN niet meer en kan ik daarom mijn account niet eraan linken. Als ik op 'Wachtwoord Vergeten' druk, moet ik mijn e-mail en vervolgens mijn geboortedatum invullen. Helaas ben ik zo stom om overal een willekeurige geboortedatum in te vullen dus die weet ik niet meer. Zijn er andere manieren om mijn wachtwoord terug te krijgen, bijvoorbeeld Playstation een e-mail sturen ofzo?

Alvast Bedankt,

Victor

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tsja.... Dat is jammer. Iedereen vult een verkeerde geboorte datum in. Ik heb deze vraag dan ook al een stuk of 4 keer langs zien komen.... Maarja ik zou je wachtwoord blijven proberen. Onthoud dat er een hoofdletter,nummer en 8 letters. In moeten zitten. Als je dus vaste wachtwoorden heb heb je daarmischien iets aan.

Antwoorden (2)

Dat kun je het beste aan Sony Computer Entertainment zelf vragen.

Sony Computer Entertainment Europe nummer:

PSN Hulp sectie:
http://nl.playstation.com/psn/support/

Maar ik ben bang dat er als nog voor je ingevulde geboorte datum gaan vragen. Je kunt proberen of ze je account willen verifieren door middel van een productcode van een spel dat je ooit toegevoegd hebt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet exact hetzelfde, maar wel ongeveer hetzelfde is mijn vriend ook gebeurd. Wij hebben een nieuwe PS3 gekocht en mijn vriend was zijn wachtwoord vergeten alleen het emailadres wat hij had gebruikt was een hotmail adres en deze heeft hij verwijderd. Hij kon zijn wachtwoord dus niet opvragen via die normale weg.

Wij hebben sony opgebeld met de vraag of zij het emailadres konden wijzigen zodat hij zijn wachtwoord weer kon veranderen, nou moest dat eerst naar Engeland door en daar zou dan besloten worden, aan de hand van vragen die je moet beantwoorden over de echtheid van jouw account, vragen als wanneer je je account hebt aangemaakt en je naam etc, of je 'gereset' wordt.

Zoals hierboven al staat, bel ze op en leg het uit, probeer zoveel mogelijk informatie te geven waardoor ze weten dat jij echt bent wie je zegt dat je bent (zal wel komen door die fijne hackers een jaar geleden) en vraag of ze je kunnen 'resetten' of een nieuw wachtwoord kunnen toezenden die je later zelf weer bij je accountinfo kan veranderen.

Het kan tot maximaal twee weken duren voordat je een feedback krijgt volgens mij, wij hadden het nieuwe wachtwoord (met emailadres wijziging) al met een paar dagen.

Tip... vul je echte geboortedatum in zodat je het niet vergeet of schrijf op welke je gebruikt bij ieder account of profiel dat je aanmaakt!

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zijn nog meer opties, dus als je er niet uit komt stuur even een prive berichtje, wij hebben hier al vijf keer mee te maken gehad en alle vijf de keren is het gewoon goed gegaan, maar er zijn veel opties, maar bellen is en blijft de beste manier en kans dat je niet al je online data kwijt bent!