Xbox maakt veel geluid

Mijn Xbox 360 slim met ingebouwde 250 gb harde schijf maakt veel geluid als ik bijv Black ops speel. Er stond bij de beschrijving dat hij minder geluid maakt maar dat lijkt niet het geval. Hij is nieuw gekocht.

Mijn vriend heeft 1 oudere Xbox en deze lijkt minder geluid te maken. Iemand enig idee waarom?

Ik begrijp dat het op grafisch gebied een groot spel is maar irriteer me er aan tijdens het spelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je kunt een spel op de harde schijf van je Xbox laten zetten. Het lawaai dat je hoort is waarschijnlijk de cd-speler.
Je zet het spel op de harde schijf, en dan is de cd alleen even nodig om te kijken of je het spel echt hebt, en dan word alles van de harde schijf gehaald.
Kimath