hoe zorg is dat mijn HDMI ingang op mijn xbox en mijn scart kabel passen?

Hallo allemaal,

ik heb een xbox 360. Nu heb ik laatst een hd pvr gekocht, dat is een apparaat waarmee je dingen op kan nemen in HD.

Nu ben ik tegen het volgende probleem aangelopen:
Ik heb voor het beeld op de televisie een scart kabel nodig(die rode, gele en witte kabel) die van mijn xbox naar mijn tv loopt.
Tegelijkertijd heb ik ook een HDMI kabel nodig die van mij xbox naar mijn hd pvr gaat, zodat er kan worden opgenomen.
Alleen is mijn scart kabel zo groot, dat hij de poort naar de HDMI ingang afsluit, waardoor ik mijn HDMI kabel niet meer kan aansluiten.

Heeft iemand hier een oplossing voor, of is er ergens een scart kabel te krijgen die wat kleiner is dan standaard bij de xbox?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Naar mijn weten doe je het dus helemaal fout want je stuurt het signaal naar de HD PVR die het op zijn beurt weer doorstuurt naar de TV, De PVR neemt het signaal op op een externe SATA schijf of gelijk op de laptop.

Het gaat trouwens allemaal middels component trouwens?