Als ik mijn betalingsopties wil veranderen bij mijn xbox, zegt hij dat de postcode niet met de plaats en provincie overeen komen. Hoe komt dit?

Ik wil xboxGold membership kopen, en daarvoor moet ik mijn creditcard invoeren. Als ik dan mijn straatnaam+nummer, postcode en plaats invul, zegt hij dat dit niet overeen komt maar het klopt gewoon? Kunnen juliie zo snel mogelijk antwoorden, want ik heb Black Ops II ge-pre-orderd en die komt binnenkort uit dus zou get zonde zijn als ik die niet meteen kon spelen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Hoe dat kan komen is giswerk, de postcode database kan een foutje bevatten, jij kan een fout maken, het kan dat meerdere straten een PC delen en er maar een ingeschreven staat(of andersom dat er twee PC op de straat zitten en de database de andere PC verwacht).

Maar je hebt meer aan een oplossing.

Wat je zou kunnen doen is even het adres van je ouders opgeven. Uiteindelijk maakt het toch niet uit waar Microsoft denkt dat jij woont (het gaat op dit moment alleen om het krijgen van een niet adres gebonden abonnement toch?).

Ik heb wel eens een postcode en huisnummer van een random Amerikaans restaurant(makkelijk op te zoeken) ingevuld als adres voor mijn Creditcard om zo een Amerikaans PS3 account te bemachtigen.

Toegevoegd na 59 seconden:
PC=postcode, niet Personal Computer. :P

Toegevoegd na 3 minuten:
Weet je zeker dat je de postcode zo hebt ingevoerd:

1234 AB
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heel erg bedankt, ik was de spatie tussen de cijfers en de letters vergeten.
Kijk in ieder geval of je het land goed hebt ingevuld, verder kun je andere adressen en postcodes proberen en je kunt een aantal nullen proberen (4x nul of 5x nul of 6x nul).

Verder hebben ze geen straatnaam van je nodig dus probeer eens een andere naam en nummer en postcode.