Zijn er PS3 Sony Surround Sound Headsets in Nederland te koop?

Ik wil een officiele 7.1 Sony Surround Sound Headset voor de PS3 kopen, maar kan ze nergens vinden. Bestellen kan ook, maar ik wil ze wel ongeveer voor de zelfde prijs als in Amerika.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je bedoeld waarschijnlijk deze koptelefoon en gaming headset middels bluetooth? Deze is wel degelijk in Nederland te verkrijgen via zowel internetwinkels als fysieke winkels als de Media Markt. Echter heeft niet elk filiaal dit product in wezen kopen maar ze zijn er voor zo'n €100 te vinden.