Wordt de ps3 dit jaar nog goedkoper?......

Ik weet, alles wat met computers te maken heeft wordt snel goedkoper, als er iets nieuwers op de markt komt.
Maar volgens mij kost een PS3 met meer dan 160 geheugen nu ongeveer 300 euro. In een pakket met spel of move ben je dan 350 euro kwijt. Zal dat nu binnen een paar maanden veel dalen? Ik denk namelijk van niet, maar ben benieuwd wat gamers ervan denken.

Of weet iemand nog een erg goede aanbieding met zoveel mogelijk geheugen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Andere antwoorden (1)

Binnen een paar maanden zal er niet veel met de prijs gebeuren denk ik, als je goedkoper een ps3 met move wil aanschaffen zal je moeten wachten tot de feestdagen
(er zijn altijd aanbiedingen met de feestdagen) of je zal moeten kijken voor een 2ehands ps3 en dan het move-pakket er los bij kopen.

op bol.com heb je voor 349 eurootjes een ps3 met 320Gig geheugen en het move-startpakket.
Als je kijkt naar ps3's met minder geheugen kom je tussen de 220 en 300 euro.Tel daar het move-pakket (€60) en in elk geval een volledig spel (tussen de 30 en 50 euro ongeveer) bij en dan zit je rond de 300 euro.

Het is zowiezo prijzig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, dus ik denk dan... dan maar meteen goed en maximaal geheugen (wil er ook mijn muziek op zetten enz.) Maar zit vooral met de vraag: koop ik een combi met move of koop ik een combi met spel, maar zonder move. Dat de PS3 er komt, dat is zeker en waarschijnlijk binnen 3 maanden in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is lastig, maar dan kan je denk ik beter de 320Gig aanschaffen en kijken voor een niet al te duur
(meestal oud) spel erbij.
Of een Ps3 met iets minder geheugen en een recent spel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dan liever 320...... ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies :)
Hou goed de krantjes en de sites in de gaten, bij bcc was laatst de ps3 250 gb, €280.
Heb laatst bij E Plaza ook een ps3 voor €269 gezien!

De kans dat de prijs zakt permanent is klein, maar wel acties, houd daarom goed: www.tweakers.net/pricewatch in de gaten! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk jij dan dat het beter is een losse PS te kopen? Dus niet in combi met spel of move?