Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

beste mensen, ik ben van plan een xbox 360 te kopen met de functie xlink kai, zodat ik online kan spelen maar kan ik dan ook tegen mensen op een ps3?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
915

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Is dit wat je zocht?
XLink Kai
XLink Kai is een service die het mogelijk maakt om online te spelen op verschillende gameconsoles. De service is te gebruiken voor GameCube, PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation Portable, Xbox en Xbox 360.
Voor deze service hoeft er niet betaald te worden. Het is dus gratis te gebruiken.
[bewerken]Xbox 360

De Xbox 360 is vooral zo bijzonder met XLink, omdat je voor Xbox Live moet betalen en je via deze optie niet meer hoeft te betalen om online te kunnen gamen. Het werkt als volgt: De Xbox 360 heeft een functie 'System Link'. Dit is normaal gesproken bedoeld om meerdere Xboxen aan elkaar te verbinden. XLink Kai laat de Xbox als het ware denken dat het System Link gebruikt, terwijl het in werkelijkheid, het verbindt met andere gamers op de wereld, door middel van XLink Kai. Hier is dus alleen het programma voor nodig, een computer en netwerk waar de Xbox op zit.
Dit is vooral handig voor de mensen die hun Xbox gemodificeerd hebben, en verbannen zijn van Xbox Live, om alsnog toegang te hebben tot het online gaming.
Categorie: Xbox.

Toegevoegd na 3 minuten:
Is niet echt duidelijk of je tegen een andere gameconsole kan spelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar kan ik als xbox gebruiker dan tegen mensen met ps3 spelen (bijv. fifa)

Andere antwoorden (1)

je kunt eigenlijk better geen xbox 360 kopen. better een playstation 3 slim.
raad ik je aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding